تو هم فقط نگاه میکنی
حس و حال جواب دادن و کل کل کردن نداری
اخرش دیگه میگم وای بسه مامان دیگه بخدا قلبم گرفت الان سکته می کنم اونوقت ساکت میشن
خوب آخرش همین باید بشه؟ راضی میشی اینجوری عایا؟؟؟؟
د خوب قبل اینکه صدام بره بالا تمومش کن دیگه عه!!!!
قوی سیاه...ما را در سایت قوی سیاه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 178 تاريخ: شنبه 17 شهريور 1397 ساعت: 20:30
منم که بی آبرو زرت میزنم زیر گریه
بعدم بهش نمیگم دلتنگش شدم یهو نزنه زیر کاسه کوزه همه چی بیاد دلتنگیمو رفع کنه بعدش،که بره صد برابر دلتنگش بشم
قوی سیاه...ما را در سایت قوی سیاه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 146 تاريخ: شنبه 17 شهريور 1397 ساعت: 20:30
یه واقعیت تو زندگی عده ای از دخترای کشورم که برای فرار از خانواده خشک و سنتی و بی عاطفه خودشونو به دام مردایی میندازن که مرگ میشه اولین و اخرین انتخابشون
ملی نجات پیدا کرد اما چه دخترایی هستن که تا اخر عمر محکوم به این زندگی نکبت بارن و هیچ کس صدای شکستن استخوناشون زیر دست پای نامردا رو نمیشوه و بچه هایی که شاهد این طور زندگی کردن مادرشون هستن ...
مرسی خانم میلانی
قوی سیاه...ما را در سایت قوی سیاه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 129 تاريخ: شنبه 17 شهريور 1397 ساعت: 20:30
ماه مبارک رمضان مبارک ایشالا همکه تو این ماه به مراد دلشون برسن
قوی سیاه...ما را در سایت قوی سیاه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 200 تاريخ: شنبه 17 شهريور 1397 ساعت: 20:30